[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.lMEI pomimo wzrostu przychodów w latach 1986 -1986 o 232,4 % nie notuje wzrostu rentowności.Wydaje się, że MEI w 1999 roku ma podobne problemy jak miała w roku 1986, czyli tak naprawdę do końca sobie z nimi nie poradziła.Częściowym usprawiedliwieniem może być tutaj recesja gospodarcza Japonii.Spis literatury.lGierszewska G., Zarządzanie strategiczne.Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im.Leona Koźmińskiego.Warszawa 2000 rok.llKościelniak P.Dogonić Japonię! Intenet.llKościelniak P.Wojna o melomanów.Internet arch3.rzeczpospolita.pl/a/rz/1999/04/9990416/.llŁęgowski W., Matsushita i Kodak będą wspólnie produkować dyski optyczne.Internet www.computerworld.com.pl/wiadomosci/archiwum/1/6.llPenc J., Leksykon biznesu.Agencja Wydawniczo-Poligraficzna "Placet".Warszawa 1997.llPraca zbiorowa Strategor, Zarządzanie firmą.Strategie, Struktury, Decyzje, Tożsamość.Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.llPraca zbiorowa, Vademecum eksportera, Internet www.exporter.pl/zarzadzanie/strategia/.llRomanowski G., Niesekwencyjny rozwój gospodarczy oparty na imporcie technologii.Analiza teoretyczna oraz empiryczna (na przykładzie Japonii w latach 1950-1970).Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1999 rok.llRutkowski I., Marketing globalny w stylu japońskim.Marketing i rynek nr 12/2000.llWalczak S.Zenith przejęty przez LG Electronics.Internet arch3.rzeczpospolita.pl/a/rz/1995/07/19950720/.llWrocławski R., Lucent i Panasonic zajmą się UMTS-em.Internet.llYip G.Strategia globalna, PWE, Warszawa 1996.lPraca zbiorowa Strategor, Zarządzanie firmą.Strategie, Struktury, Decyzje, Tożsamość.Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.Penc J., Leksykon biznesu.Agencja Wydawniczo-Poligraficzna "Placet".Warszawa 1997.Kościelniak P.Dogonić Japonię! IntenetRutkowski I., Marketing globalny w stylu japońskim.Marketing i rynek nr 12/2000, str.2.G.S.Yip.Strategia globalna, PWE, Warszawa 1996.Rutkowski I., Marketing globalny w stylu japońskim.Marketing i rynek nr 12/2000, str.3 i 4.Romanowski G., Niesekwencyjny rozwój gospodarczy oparty na imporcie technologii.Analiza teoretyczna oraz empiryczna (na przykładzie Japonii w latach 1950-1970).Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1999 rok.Gierszewska G., Zarządzanie strategiczne.Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im.Leona Koźmińskiego.Warszawa 2000 rok.Praca zbiorowa, Vademecum eksportera, Internet www.exporter.pl/zarzadzanie/strategia/,Studium przypadku: Grupa firm Philipsa: rok 1987.Lubelska Szkoła Biznesu, Lublin 2000 rok.Wrocławski R., Lucent i Panasonic zajmą się UMTS-em.Internet www.fkn.pl/news/id_news__1988/Łęgowski W., Matsushita i Kodak będą wspólnie produkować dyski optyczne.Internet www.computerworld.com.pl/wiadomosci/archiwum/1/6.Walczak S.Zenith przejęty przez LG Electronics.Internet arch3.rzeczpospolita.pl/a/rz/1995/07/19950720/Kościelniak P.Wojna o melomanów.Internet arch3.rzeczpospolita.pl/a/rz/1999/04/19990416/Kowalski J., Pietrzyk R.Materiały dydaktyczne do modułu Międzynarodowy Marketing i Biznes [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trzylatki.xlx.pl