X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.W ramach modyfikacji procesu należy koncentrować się na eliminowaniu funkcji niepotrzebnych, podnoszeniu jakości oraz skracaniu czasu trwania danego procesu.lBenchmarking procesu.lPrawdziwie innowacyjny reengineering jest najczęściej osiągany poprzez benchmarking procesu w odniesieniu do firm najlepszych w danej branży.Zapożyczone rozwiązania mogą pochodzić również z innych branż - chodzi o znajdowanie innych od dotychczasowych sposobów organizacji i kierowania danym procesem.lProjektowanie nowego procesu.lDokonuje się uporządkowania możliwych wariantów udoskonalenia oraz podejmuje próby dostosowania ich do istniejącego procesu w celu wyłonienia wariantu optymalnego.6.Wdrożenie udoskonalonego procesu.Istotne jest tu uwzględnienie takich działań, jak szkolenie pracowników, bieżące pilotowanie nowych rozwiązań oraz kontrola rezultatów.Przy zasadniczych obawach pracowników przed jakimikolwiek zmianami, niechęci angażowania się w usprawnianie i rozwój firmy, częstym braku zainteresowania poszerzaniem swoich kwalifikacji, zrzucaniu winy za niepowodzenia wyłącznie na innych - proces gruntownych zmian z reguły napotyka poważne trudności.Dlatego w trakcie przygotowywania i wdrażania programów reengineeringu ważne jest zwrócenie szczególnej uwagi na wymiar szeroko pojętej kultury organizacyjnej.Literatura[1] Furey T.R.: A six-step guide to process reengineering.,,Planning Review" 1993 nr 2 (cyt.za [6]).[2] Grange P.: Penser autrement le fonctionnement de l'enterprise avec le reengineering.,,Travail etMethodes" 1994 nr 507 (cyt.za [6]).[3] Hammer M.: Reengineering work: don't automate.Obliterate.,,Harward Business Review" 1990 nr 7/8 (cyt.za [671).[4] Hammer M., Champy J.: Reengineering the Corporation.New York: Harper and Row 1994.[5] Lipiec J.: Reengineering - nowa koncepcja zarządzania? ,,Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 1996 nr 4.[6] Martyniak Z.: Reengineering - nowa metoda zarządzania ,,Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 1995 nr 4.[7] Ząbkowicz A.: Reengineering, czyli świat businessu w procesie zmian.,,Przegląd Organizacji" 1994 nr 9 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trzylatki.xlx.pl
  • Drogi użytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.