[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.l4.Działalność operacyjnaZadania postawione przez ustawodawcę przed zarządzającym sse znajdują swoje odzwierciedlenie w przyjętej strukturze organizacyjnej ifunkcjach wypełnianych przez poszczególne jednostki organizacyjne.4.1 Marketing i rozwójlobserwowanie trendów gospodarczych w skali globalnej i krajowej,lldokonywanie analiz marketingowych,llopracowywanie programów i planów rozwoju strefy oraz planów promocji,llposzukiwanie potencjalnych inwestorów,llprowadzenie rozmów i negocjacji z potencjalnymi inwestorami,llorganizowanie przetargów i rokowań dla inwestorów,llprzygotowanie dokumentów w zakresie udzielania zezwoleń,llkontrola działalności podmiotów gospodarczych w strefie w aspekcie wymagań zawartych w zezwoleniu na prowadzenie działalności gospodarczej w sse,llobsługa inwestorów / klientów:llopracowywanie i wydawanie materiałów promocyjno-reklamowych,llorganizowanie promocji audio - wizualnej, prasowej, targowej,llobsługa delegacji,llwspółpraca z instytucjami lokalnymi.l4.2 Eksploatacja majątku i inwestycjelprowadzenie ewidencji majątku i dokumentacji technicznej oraz nadzór nad mieniem zarządzającego,llumów na dzierżawę, leasing lub sprzedaż majątku,llprzygotowanie umów na świadczenie usług infrastrukturalnych dla inwestorów,llorganizowanie przetargów i przygotowywanie umów na wykonywanie usług na rzecz strefy (remonty, konserwacje.),llkontrola działalności podmiotów gospodarczych w strefie w aspekcie eksploatacji majątku oraz ochrony środowiska,llprzygotowanie założeń planu zagospodarowania przestrzennego strefy,llprzygotowywanie planów rozwoju infrastruktury technicznej w sse,llorganizowanie przetargów i zawieranie umów z uczestnikami procesu inwestycyjnego,llrealizacja zadań inwestycyjnych (rozbudowa infrastruktury.),llprowadzenie mapy geodezyjnej strefy (planu generalnego ),llwspółdziałanie z instytucjami zewnętrznymi w sprawie rozwoju infrastruktury w otoczeniu strefy,llwydawanie warunków zabudowy i pozwoleń na budowę (w razie stosowanych delegacji).l4.3 Księgowość i finanselprowadzenie ewidencji majątkowo-kosztowej,llrozliczanie umów,llprowadzenie sprawozdawczości,llinne typowe czynności księgowe,llopracowywanie planów ekonomiczno-finansowych,llopracowywanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsięwzięć gospodarczych,llocena ekonomiczno-finansowa projektów inwestorskich.l4.4 Obsługa administracyjna strefylobsługa personalna,llobsługa kancelaryjna i organizacyjna,llobsługa prawna,llorganizacja szkoleń, spotkań i konferencji,llprowadzenie rejestru wydanych zezwoleń,llorganizowanie zabezpieczenia i nadzór porządkowo - administracyjny na obszarze strefy (ochrona strefy, utrzymanie porządku, kontrola ruchu.),lCharakter strefy, jej lokalizacja, cele, zasoby, stan własności majątku wznawiać dodatkowe wymagania przed zarządzającym sse, którym będzie musiał sprostać, chcąc prawidłowo wypełniać swoje obowiązki.2223 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl trzylatki.xlx.pl
.l4.Działalność operacyjnaZadania postawione przez ustawodawcę przed zarządzającym sse znajdują swoje odzwierciedlenie w przyjętej strukturze organizacyjnej ifunkcjach wypełnianych przez poszczególne jednostki organizacyjne.4.1 Marketing i rozwójlobserwowanie trendów gospodarczych w skali globalnej i krajowej,lldokonywanie analiz marketingowych,llopracowywanie programów i planów rozwoju strefy oraz planów promocji,llposzukiwanie potencjalnych inwestorów,llprowadzenie rozmów i negocjacji z potencjalnymi inwestorami,llorganizowanie przetargów i rokowań dla inwestorów,llprzygotowanie dokumentów w zakresie udzielania zezwoleń,llkontrola działalności podmiotów gospodarczych w strefie w aspekcie wymagań zawartych w zezwoleniu na prowadzenie działalności gospodarczej w sse,llobsługa inwestorów / klientów:llopracowywanie i wydawanie materiałów promocyjno-reklamowych,llorganizowanie promocji audio - wizualnej, prasowej, targowej,llobsługa delegacji,llwspółpraca z instytucjami lokalnymi.l4.2 Eksploatacja majątku i inwestycjelprowadzenie ewidencji majątku i dokumentacji technicznej oraz nadzór nad mieniem zarządzającego,llumów na dzierżawę, leasing lub sprzedaż majątku,llprzygotowanie umów na świadczenie usług infrastrukturalnych dla inwestorów,llorganizowanie przetargów i przygotowywanie umów na wykonywanie usług na rzecz strefy (remonty, konserwacje.),llkontrola działalności podmiotów gospodarczych w strefie w aspekcie eksploatacji majątku oraz ochrony środowiska,llprzygotowanie założeń planu zagospodarowania przestrzennego strefy,llprzygotowywanie planów rozwoju infrastruktury technicznej w sse,llorganizowanie przetargów i zawieranie umów z uczestnikami procesu inwestycyjnego,llrealizacja zadań inwestycyjnych (rozbudowa infrastruktury.),llprowadzenie mapy geodezyjnej strefy (planu generalnego ),llwspółdziałanie z instytucjami zewnętrznymi w sprawie rozwoju infrastruktury w otoczeniu strefy,llwydawanie warunków zabudowy i pozwoleń na budowę (w razie stosowanych delegacji).l4.3 Księgowość i finanselprowadzenie ewidencji majątkowo-kosztowej,llrozliczanie umów,llprowadzenie sprawozdawczości,llinne typowe czynności księgowe,llopracowywanie planów ekonomiczno-finansowych,llopracowywanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsięwzięć gospodarczych,llocena ekonomiczno-finansowa projektów inwestorskich.l4.4 Obsługa administracyjna strefylobsługa personalna,llobsługa kancelaryjna i organizacyjna,llobsługa prawna,llorganizacja szkoleń, spotkań i konferencji,llprowadzenie rejestru wydanych zezwoleń,llorganizowanie zabezpieczenia i nadzór porządkowo - administracyjny na obszarze strefy (ochrona strefy, utrzymanie porządku, kontrola ruchu.),lCharakter strefy, jej lokalizacja, cele, zasoby, stan własności majątku wznawiać dodatkowe wymagania przed zarządzającym sse, którym będzie musiał sprostać, chcąc prawidłowo wypełniać swoje obowiązki.2223 [ Pobierz całość w formacie PDF ]