[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Przewodnią ideą jest spowodowanie, aby inni polubili cię lub ocenili umiejętności na tyle, aby albo zatrudnić cię bezpośrednio lub polecić komuś innemu, kto może to zrobić.Im szybciej zbudujesz dobrą relację z potencjalnymi pracodawcami, tym szybciej znajdziesz zatrudnienie.Wysłanie listu z podziękowaniem jest ważnym, aczkolwiek często pomijanym krokiem w rozwijaniu relacji.Cele listuWysłanie listu z podziękowaniem jest bardzo ważne.Umożliwia:lZaprezentowanie się jako osoba kurtuazyjna, posiadająca profesjonalne podejściellWyróżnienie się na tle innych kandydatów, którzy nie zadali sobie trudu napisania własnego listullPokazuje twoje umiejętności pisemnej komunikacjillPodkreślenie twoich ważnych zaletllPodanie istotnych informacji, o których zapomniałeś wspomnieć podczas rozmowy kwalifikacyjnejllZaprezentowanie i potwierdzenie twojego zrozumienia tematów, które były dyskutowane podczas spotkanialKomu wysłać listWyślij list z podziękowaniem każdej osobie, która:--Poleciła cię innemu pracodawcy--Rozmawiała z tobą w sprawie pracy--Zaproponowała ci pracę--Dostarczyła ci ważnej informacji--Odrzuciła twoją propozycję--Napisała ci rekomendacjePostaraj się wysłać list lub kartkę z podziękowaniem w ciągu 1-2 dni po spotkaniu.Postaraj się, aby długość listu nie przekraczała 1 strony.Personalizuj treść każdego listu.Gdy spotkałeś się z kilkoma osobami z jednej organizacji, wyślij im różne listy.Podobnie, jak w przypadku CV i listu motywacyjnego, nie pozwól sobie na żadne błędy stylistyczne i ortograficzne oraz wydrukuj list na papierze dobrej jakości.Treść listuW swoim liście podziękuj osobie rozmówcy za jej czas, powtórnie wyraź swoje zainteresowanie pozycją i wysokie mniemanie o firmie.Jeśli tylko jest to możliwe, napisz coś, co pozwoli jej zapamiętać cię i wyróżnić spośród innych kandydatów:lOpisując pewne zagadnienie, które poruszyliście podczas rozmowy kwalifikacyjnej.W szczególności, jeśli korzystnie odnosi się ono do twoich zawodowych umiejętnościllWyjaśniając pewne wątpliwości w większym stopniu, niż było to możliwe podczas rozmowyllPodając nowe fakty, o których nie wspomniałeś, a które są istotne z punktu widzenia pracy na danym stanowiskullWprowadzając trochę humorulKompozycja listuW pierwszym paragrafie podziękuj osobie rozmówcy.Podaj pozycję, o której rozmawialiście, datę i miejsce spotkania.W drugim paragrafie potwierdź swoje zainteresowanie pozycją.Dopisz wszystko, co uważasz za istotne np.czego zapomniałeś powiedzieć lub podkreśl pewne ważne punkty z rozmowy oraz wykaż chęć do dostarczenia dodatkowych informacji.W trzecim paragrafie zakończ list deklarując gotowość odbycia dodatkowych rozmów lub zapowiedz swoje następne posunięcie np.telefon lub email itp.Nie zapomnij o podpisie.Aktualizacja: 28 IV 2003Listy motywacyjny/inne - przegląd tekstów>List motywacyjny/inneJak napisać list motywacyjny?Właściwie tytuł mówi wszystko.Gdy nie masz żadnego pomysłu i nie wiesz, jak się wziąć do pracy, zapoznaj się z tymi uwagami.Jak dzielić tekst na paragrafy i co wnich umieścić.Dalsze wskazówkiGdy potrzebujesz poszerzyć swoją wiedzę lub sprawdzić, jakich błędów uniknąć, przeczytaj ten tekst.Zachęcam.Dobre podsumowanie tematu.Przykłady listówRóżne przykłady listów motywacyjnych i nie tylko.Zapisane w formacie *.pdf.Mogą stanowić pewien punkt wyjścia przy dalszych twoich pracach.Koncepcje UPS i ZEPKrótki tekst przedstawiający koncepcje: Unikala Propozycja Sprzedaży i Zyskowność Efektywność i Produktywność.Zapoznaj się z nimi, aby wiedzieć, co masz zaakcentować w swoim liście oraz CV.Pomysł na list motywacyjnyPrzeczytaj, aby mieć pomysł na sformułowanie najważniejszej części listu, czyli w jaki sposób twoje doświadczenie odnosi się do wymagań pracodawcy.Tekst w Dziale "Różne teksty"List z podziękowaniemCo to jest za list i czemu służy? List z podziękowaniem za spotkanie jest bardzo ważnym narzędziem u osoby poszukującej pracy.Pozwala przypomnieć swoje mocne strony po rozmowie oraz jest doskonałym sposobem na podtrzymanie relacji i wyrażenie podziękowań dla osób w twojej sieci kontaktów.Aktualizacja: 6 IV 2004 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl trzylatki.xlx.pl
.Przewodnią ideą jest spowodowanie, aby inni polubili cię lub ocenili umiejętności na tyle, aby albo zatrudnić cię bezpośrednio lub polecić komuś innemu, kto może to zrobić.Im szybciej zbudujesz dobrą relację z potencjalnymi pracodawcami, tym szybciej znajdziesz zatrudnienie.Wysłanie listu z podziękowaniem jest ważnym, aczkolwiek często pomijanym krokiem w rozwijaniu relacji.Cele listuWysłanie listu z podziękowaniem jest bardzo ważne.Umożliwia:lZaprezentowanie się jako osoba kurtuazyjna, posiadająca profesjonalne podejściellWyróżnienie się na tle innych kandydatów, którzy nie zadali sobie trudu napisania własnego listullPokazuje twoje umiejętności pisemnej komunikacjillPodkreślenie twoich ważnych zaletllPodanie istotnych informacji, o których zapomniałeś wspomnieć podczas rozmowy kwalifikacyjnejllZaprezentowanie i potwierdzenie twojego zrozumienia tematów, które były dyskutowane podczas spotkanialKomu wysłać listWyślij list z podziękowaniem każdej osobie, która:--Poleciła cię innemu pracodawcy--Rozmawiała z tobą w sprawie pracy--Zaproponowała ci pracę--Dostarczyła ci ważnej informacji--Odrzuciła twoją propozycję--Napisała ci rekomendacjePostaraj się wysłać list lub kartkę z podziękowaniem w ciągu 1-2 dni po spotkaniu.Postaraj się, aby długość listu nie przekraczała 1 strony.Personalizuj treść każdego listu.Gdy spotkałeś się z kilkoma osobami z jednej organizacji, wyślij im różne listy.Podobnie, jak w przypadku CV i listu motywacyjnego, nie pozwól sobie na żadne błędy stylistyczne i ortograficzne oraz wydrukuj list na papierze dobrej jakości.Treść listuW swoim liście podziękuj osobie rozmówcy za jej czas, powtórnie wyraź swoje zainteresowanie pozycją i wysokie mniemanie o firmie.Jeśli tylko jest to możliwe, napisz coś, co pozwoli jej zapamiętać cię i wyróżnić spośród innych kandydatów:lOpisując pewne zagadnienie, które poruszyliście podczas rozmowy kwalifikacyjnej.W szczególności, jeśli korzystnie odnosi się ono do twoich zawodowych umiejętnościllWyjaśniając pewne wątpliwości w większym stopniu, niż było to możliwe podczas rozmowyllPodając nowe fakty, o których nie wspomniałeś, a które są istotne z punktu widzenia pracy na danym stanowiskullWprowadzając trochę humorulKompozycja listuW pierwszym paragrafie podziękuj osobie rozmówcy.Podaj pozycję, o której rozmawialiście, datę i miejsce spotkania.W drugim paragrafie potwierdź swoje zainteresowanie pozycją.Dopisz wszystko, co uważasz za istotne np.czego zapomniałeś powiedzieć lub podkreśl pewne ważne punkty z rozmowy oraz wykaż chęć do dostarczenia dodatkowych informacji.W trzecim paragrafie zakończ list deklarując gotowość odbycia dodatkowych rozmów lub zapowiedz swoje następne posunięcie np.telefon lub email itp.Nie zapomnij o podpisie.Aktualizacja: 28 IV 2003Listy motywacyjny/inne - przegląd tekstów>List motywacyjny/inneJak napisać list motywacyjny?Właściwie tytuł mówi wszystko.Gdy nie masz żadnego pomysłu i nie wiesz, jak się wziąć do pracy, zapoznaj się z tymi uwagami.Jak dzielić tekst na paragrafy i co wnich umieścić.Dalsze wskazówkiGdy potrzebujesz poszerzyć swoją wiedzę lub sprawdzić, jakich błędów uniknąć, przeczytaj ten tekst.Zachęcam.Dobre podsumowanie tematu.Przykłady listówRóżne przykłady listów motywacyjnych i nie tylko.Zapisane w formacie *.pdf.Mogą stanowić pewien punkt wyjścia przy dalszych twoich pracach.Koncepcje UPS i ZEPKrótki tekst przedstawiający koncepcje: Unikala Propozycja Sprzedaży i Zyskowność Efektywność i Produktywność.Zapoznaj się z nimi, aby wiedzieć, co masz zaakcentować w swoim liście oraz CV.Pomysł na list motywacyjnyPrzeczytaj, aby mieć pomysł na sformułowanie najważniejszej części listu, czyli w jaki sposób twoje doświadczenie odnosi się do wymagań pracodawcy.Tekst w Dziale "Różne teksty"List z podziękowaniemCo to jest za list i czemu służy? List z podziękowaniem za spotkanie jest bardzo ważnym narzędziem u osoby poszukującej pracy.Pozwala przypomnieć swoje mocne strony po rozmowie oraz jest doskonałym sposobem na podtrzymanie relacji i wyrażenie podziękowań dla osób w twojej sieci kontaktów.Aktualizacja: 6 IV 2004 [ Pobierz całość w formacie PDF ]