[ Pobierz całość w formacie PDF ]
., 1973, s.138llllKossowski P., 1999, s.111lBibliografia:lBraun - Gałkowska M.: Agresja w reklamach kierowanych do dzieci.“Edukacja i Dialog” 2000, nr 5.llBraun-Gałkowska M.: Wpływ gier komputerowych na psychikę dzieci, w: „Problemy opiekuńczo-wychowawcze”, 1997, nr 8, s.7 (wkładka); T.Bach-Olasik, Agresywność dzieci i młodzieży a telewizja, „Katecheta”, 1993, nr 4, s.230-233; W.Sikorski, Agresywność młodzieży a jej preferencje programów telewizyjnych, „Psychologia Wychowacza”, 1998, nr 3, s.231-238.llBraun-Gałkowska M.: Oddziaływanie obrazów przemocy na psychikę, "Ethos" 1997, nr 40.llBraun-Gałkowska M.: Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na psychikę, "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze" 1995, nr 6.llBraun - Gałkowska M.:Gry komputerowe a psychika dziecka.“Edukacja i Dialog” 1997, nr 9.llBromboszcz E.: Percepcja reklamy telewizyjnej przez dzieci.“Psychologia Wychowawcza” 1993, nr1.llBrzeziński J.: Elementy metodologii badań psychologicznych.PWN, Warszawa 1984.llCackowski Z.: Problemy i pseudoproblemy.WkiW, Warszawa 1964.llChłopkiewicz M.: Osobowość dzieci i młodzieży.Rozwój i patologia.WsiP, Warszawa 1987.llDoroszewska J.: Pedagogika specjalna.Tom I, ZN im.Ossolońskich 1981.llFilipczuk H.: Rodzina a rozwój psychiczny dziecka.Nasza Księgarnia, Warszawa 1981.llFontana D.: Psychologia dla nauczycieli.Wyd.Zysk i S - ka, Poznań 1995.llFryc - Piętak D.: Mass media a zachowania seksualne.“Wychowawca” 1995, nr 6.llGajda J., Juszczyk S., Siemieniecki B., Wenta K.: Edukacja medialna.Wyd.A.Marszałek.llGerstmann S.: Osobowość.PZWSz, warszawa 1970.llGuthrie E.R.: Osobowość w świetle teorii uczenia się.Problemy osobowości motywacji w psychologii amerykańskiej.Wybór i opracowanie J.Reykowskiego, Warszawa 1964.llHałaj J., Pietrzak H.: Psychologia społeczna w praktyce.WSP Rzeszów 2000.llHan-Ilgiewicz N.: Nieznośni chłopcy.Typy plastyczności psychicznej w diagnostyce szkolnej.Warszawa 1960, s.220 ns.; M.Bates, Człowiek i jego środowisko (tłum.z ang.), Warszawa 1967.llHołyst B.: Kryminologia, Warszawa 1989.llHołyst B.: Kryminologia, Warszawa 1994.llIzdebska J.: Rodzina - dziecko - telewizja.Szanse wychowawcze i zagrożenia telewizji.TRANS HUMANA, Białystok 1996.llKall J.: Reklama.PWE, Warszawa 1995.llKiełtyka - Zając B., Góra K., Zając A.: Semiotyczno - ergonomiczne uwarunkowania konstruowania ekranowych i komputerowych komunikatów wizualnych.[W:] Nowoczesne media w kulturze, mauce i oświacie.Red.W.Strykowski, A.Zając, UAM w Poznaniu - WSP w Rzeszowie - TARR, Tarnów 1997.llKobolewska J.: Środki masowego oddziaływania.CRZZ, Warszawa 1972.llKołodziejska D.: Telewizja wpływa na rozwój dziecka.“Edukacja i dialog” 2002, nr3.llKossowski P.: Reklama i dziecko.Pedagogiczny wymiar zjawiska.“Problemy Opiekuńczo - Wychowawcze” 1997, nr 8.llKossowski P.: Dziecko i reklama telewizyjna.Wyd.Żak, Warszawa 1999.llKotarbiński T.: Wykłady z dziejów logiki.Wrocław - Warszawa - Kraków 1957.llKról T.: Wpływ telewizji na zachowania agresywne dzieci i młodzieży.“Psychologia i Rzeczywistość” 2003, nr 1.llKunowski S.: Podstawy współczesnej pedagogiki.Warszawa 1993.llKurski J.: Przepraszam, czy tu zabijają.“Gazeta Wyborcza” 1994, nr 283.llKwarciak B.: Co trzeba wiedzieć o reklamie.PSB, Kraków 1999.llLaszkowskaJ.: Niebezpieczne gry z myszką.“Edukacja i Dialog” 2001, nr 4.llLipkowski O.: Resocjalizacja.WsiP, Warszawa 1980.llMasiuk T.R.: Reklamy w oczach dzieci.“Wychowanie w Przedszkolu” 1994, nr 10.llNuttin J.: Struktura osobowości.PWN, Warszawa 1968.llOkoń W.: Słownik pedagogiczny.PWN, Warszawa 1975.llPawlica B., Widawska E.: Wpływ reklamy na kształtowanie.“Edukacja i Dialog” 2001, nr 4.llPorębska M.: Osobowość i jej kształtowanie się w dzieciństwie i młodości.WsiP, Warszawa 1982.llPrzetacznik - Gierowska M., Makiełło - Jarża G.: Podstawy psychologii ogólnej.WSziP, Warszawa 1989.llRataj M.: Szkoła - dzieci - rodzice.CRZZ, Warszawa 1979.llReber A.S.: Słownik psychologii.Wyd.Naukowe Scholar, Warszawa 2000.llReykowski J.: O rozwoju osobowości.“Psychologia Wychowawcza” 1976, nr 3.llRobinson P., Tamosaitis N., Spear P., Soper V.: Cyberseks.Warszawa 1995.llRoszkiewisz I.; Psychologia rozwojowa dla rodziców.Młodszy wiek szkolny.Wyd.Nasza Księgarnia, Warszawa 1983.llSchneider H.J.: Zysk z przestępstwa.Warszawa 1992.llSkrzypczak J.(red.): Popularna encykopedia mass mediów.KURPISZ, Poznań 1999.llSkorny Z.: Prace magisterskie z psychologii i pedagogiki.WsziP, Warszawa 1984).llSonczyk W.: Media w Polsce.WsiP, Warszawa 1999.llSzewczuk W.: Psychologia.Zarys podręcznikowy.WsiP, Warszawa 1966.llWiśniewski Cz.: Kształtowanie osobowości.“Edukacja i Dialog”, 1998, nr3.llTokarski J.(red.):Słownik wyrazów obcych.PWN, Warszawa 1980.llTrempała E.: Szkoła a edukacja równoległa (nieszkolna).Poglądy, doświadczenia, propozycje.Bydgoszcz 1993.llWolny I.: Reklama w odbiorze najmłodszych uczniów.“Edukacja i Dialog” 1995, nr 6.llWroczyński R.: Pedagogika społeczna.PWN, Warszawa 1979.llZając A.: Wychowawcze aspekty filmów animowanych emitowanych przez polskojęzyczną telewizję.[W:] Media w kulturze, nauce i oświacie.Red.W.Strykowski i A.Zając, UAM w Poznaniu - WSP w Rzeszowie - TARR, Tarnów 1996.llZiemska M.: Rodzina a osobowość.Wyd.Wiedza Powszechna, Warszawa 1979.llŻebrowska M.: Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży.PWN, Warszawa 1986.lllll77 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trzylatki.xlx.pl